Grattis Hebbe!
Moderator: Klubbmedlemmar SmCS
Grattis Hebbe!
Hjärtliga gratulationer på födelsedagen, Hebbe! Rök en Lonsdales eller något annat gott, för det är du värd!
Re: Grattis Hebbe!
Tackar!
Ja nu när middagen och tårtan är uppäten så ska jag nog passa att smita ut och ta nåt riktigt gott...
Ja nu när middagen och tårtan är uppäten så ska jag nog passa att smita ut och ta nåt riktigt gott...
A woman is only a woman, but a good Cigar is a Smoke.
Grattis Hebbe!
Helt rätt, förväntar mig, som du låter påskina, att du tänder något riktigt gott. Får se vad jag själv tänder, men in i vart fall blir det så klart till din ära idag .
Helt rätt, förväntar mig, som du låter påskina, att du tänder något riktigt gott. Får se vad jag själv tänder, men in i vart fall blir det så klart till din ära idag .
Cigars, cars, spirits, military and diversions: The good life.
Jag bockar och bugar för gratulationerna
Jag tog farbror Ålderspresidentens råd och har precis tänt upp en Partagas Lonsdales. Från -03 tror jag. Silkeslen men ändå härligt syrlig. Mums!
Jag tog farbror Ålderspresidentens råd och har precis tänt upp en Partagas Lonsdales. Från -03 tror jag. Silkeslen men ändå härligt syrlig. Mums!
A woman is only a woman, but a good Cigar is a Smoke.
Jättegrattis på födelsedagen och hoppas garren var till stor belåtenhet
"Jag tror det är möjligt -och tillrådligt- att göra blues av allting." Frank Morgan, altsaxofonist
Fasen det hade jag missat! Grattis i efterskott Hebbe