Jag blev liksom wagnermannen lite förbryllad över hur det kunde vara noll. Jag kände mig skitsmart när jag prickade tolv som det enda tänkbara numret under 27 och därefter dunkade på med 31 som jag innerst inne fann helt osannolikt (jag menar, hur skulle det ha gått till!?
Nu till saken:
3. RyJ, Punch, SLR
4. Belinda, Quintero, Fonseca
/Magnus (Gävle)
--------------------------------------------------------- Och jag blev bjuden på cognac och på cigarrer
och kunde inte få mig till att säga nej
Och när vi skiljdes var vi bästisar och bundis
Olle Adolphson
Nytt försök efter stökig natt, nyopererad.
Som tur är kan jag sitta still och röka. Gårdagens Punch PC var fantastiskt god. Den första ur en låda från 07.
4:an. Belinda, JpL & Vegueros.
Hatbra / Lasse
Även jag var lite förbryllad, Magnus, men mest av att det var så pass många gissningar på höga antal på fråga 5. Jag kollade därför svaren och dubbelkollade igen för att se om jag hade missat något men lyckades ändå missa Henriks gissning! Oförklarligt och trist...hela poängen med att lista sig till svaret med uteslutningsmetoden gick ju förlorad.
Mina bröder, jag måste åka på middag hos vänner och kommer inte att besvara gissningarna förrän tidigast sent i kväll (om jag är nykter nog). Bara så ni vet...
Ouch wrote:Mina bröder, jag måste åka på middag hos vänner och kommer inte att besvara gissningarna förrän tidigast sent i kväll (om jag är nykter nog). Bara så ni vet...
“Blessed are the destroyers of false hope, for they are the true Messiahs - Cursed are the god-adorers, for they shall be shorn sheep!”
― Anton Szandor LaVey, The Satanic Bible
/Magnus (Gävle)
--------------------------------------------------------- Och jag blev bjuden på cognac och på cigarrer
och kunde inte få mig till att säga nej
Och när vi skiljdes var vi bästisar och bundis
Olle Adolphson
“Blessed are the destroyers of false hope, for they are the true Messiahs - Cursed are the god-adorers, for they shall be shorn sheep!”
― Anton Szandor LaVey, The Satanic Bible