Snickarboaherf

Cigarrer och allt som hör till, det goda livet.

Moderator: Klubbmedlemmar SmCS

Post Reply
leffe
Hedersmedlem
Posts: 880
Joined: Mon 14 Apr 2008, 17:24
Location: Järna

Snickarboaherf

Post by leffe »

Hej alla :smoking:

Ville bara berätta att i fredags kom BOTL och hans kompis från Stockholm hem till mig för en liten herf.

Thaimat och puffning stod på programmet och självklart blev det en höjdaherf :woohoo:

Den enda faiblessen var väl när jag stack en färsk Illusion i näven på newbiePer :galen: men han kom igen efter lite sött och en halvtimmes paus :D

Per kom hem till mig med sin hemmahumidor i väskan ( ingen resehumi ), i den skramlade det runt ett par Ecuus och några andra hundar ( hästar? ).

Ni kan ju gissa hur DET slutade :vissla-oskyldigt:

Tack Ricard för att du släpade hit er och hoppas vi tar en nästa år också. Då ska jag trimma upp ventilationen några snäpp :sefakta: en Paxfläkt är för lite.

Nästa snickerboaherf hoppas jag blir i svampens tecken eller vad tror Kjell ?

Tack ånyo för trevlig samvaro :applad:

Leffe
User avatar
COJ
Förste Hederssmålänning
Posts: 453
Joined: Sat 10 May 2008, 14:46
Location: RÅÅ, Luggude härad
Contact:

Sv: Snickarboaherf

Post by COJ »

leffe wrote:Hej alla :smoking:

Ville bara berätta att i fredags kom BOTL och hans kompis från Stockholm hem till mig för en liten herf.

Thaimat och puffning stod på programmet och självklart blev det en höjdaherf :woohoo:

Den enda faiblessen var väl när jag stack en färsk Illusion i näven på newbiePer :galen: men han kom igen efter lite sött och en halvtimmes paus :D

Per kom hem till mig med sin hemmahumidor i väskan ( ingen resehumi ), i den skramlade det runt ett par Ecuus och några andra hundar ( hästar? ).

Ni kan ju gissa hur DET slutade :vissla-oskyldigt:

Tack Ricard för att du släpade hit er och hoppas vi tar en nästa år också. Då ska jag trimma upp ventilationen några snäpp :sefakta: en Paxfläkt är för lite.

Nästa snickerboaherf hoppas jag blir i svampens tecken eller vad tror Kjell ?

Tack ånyo för trevlig samvaro :applad:

Leffe
GUD vilka minne du väcker...en av mina första Herftillfällen var hemma på balkongen...Zeke(om någon kommer ihåg honom) kom hem till mig...med just hela humidoren i en träningsväska...Those where the days! :smoking:
COJ

"Paranoia was a survival instinct before it was a mental condition."
User avatar
Ouch
Ålderspresident
Posts: 2759
Joined: Fri 11 Apr 2008, 07:42
Location: Småland

Sv: Snickarboaherf

Post by Ouch »

Leffe, passar det på lördag? :vissla-oskyldigt:
leffe
Hedersmedlem
Posts: 880
Joined: Mon 14 Apr 2008, 17:24
Location: Järna

Sv: Snickarboaherf

Post by leffe »

Njet, inte denna :cry:

Men nästa går bra :woohoo: ?

Leffe
User avatar
Ouch
Ålderspresident
Posts: 2759
Joined: Fri 11 Apr 2008, 07:42
Location: Småland

Sv: Snickarboaherf

Post by Ouch »

Tyvärr, då går det inte. Förhoppningsvis är jag på flyget till Island då... Jag och Marianne åker upp till Stockholm på fredag, det var därför jag frågade. Jag har hela lördagen att spendera på trevliga saker.
leffe
Hedersmedlem
Posts: 880
Joined: Mon 14 Apr 2008, 17:24
Location: Järna

Sv: Snickarboaherf

Post by leffe »

:meh2: :funderar2: :funderar: :banghead: :funderar: :funderar2: har du nån helg i höst som passar ?

Jag kan jaga lite preventiva svampar som vi kan njuta av om/när du kommer (du + en max i boa :oops: )

Leffe
User avatar
Ouch
Ålderspresident
Posts: 2759
Joined: Fri 11 Apr 2008, 07:42
Location: Småland

Sv: Snickarboaherf

Post by Ouch »

Det skulle vara mot mitten-slutet av november i så fall, Leffe. Jag är jättesugen på att herfa i snickerboa...kanske någon mer härifrån (är det det du menar med "du + en max)? :razz:
leffe
Hedersmedlem
Posts: 880
Joined: Mon 14 Apr 2008, 17:24
Location: Järna

Sv: Snickarboaherf

Post by leffe »

Jo, så menar jag :smoking:

I snickerboa kan man röka 3 st. samtidigt om man har dörren lite på glänt ( 4 också säkert, men då får det inte vara för kallt ute ) så alla är välkomna men en storherf funkar bara om vi röker i skift :funderar2:

Klart vi ska herfa i snickerboa i höst, om vi blir fler får jag väl fixa bättre ventilation :tummenupp:

Leffe
User avatar
Daniel P
Generalsekreterare
Posts: 3990
Joined: Thu 10 Apr 2008, 18:55
Location: Jönköping

Sv: Snickarboaherf

Post by Daniel P »

Kan tänka mig att lyfta röven och fara norrut som utflykt en helg. Håll en plats tills vidare. :hejhej:
Cigars, cars, spirits, military and diversions: The good life.
Image
User avatar
Ouch
Ålderspresident
Posts: 2759
Joined: Fri 11 Apr 2008, 07:42
Location: Småland

Sv: Snickarboaherf

Post by Ouch »

Kul, Daniel! :smoking:
User avatar
COJ
Förste Hederssmålänning
Posts: 453
Joined: Sat 10 May 2008, 14:46
Location: RÅÅ, Luggude härad
Contact:

Sv: Snickarboaherf

Post by COJ »

Skall ta mig upp till broder Leffe för att puffa i hans snickarboa en dag... :smoking:
COJ

"Paranoia was a survival instinct before it was a mental condition."
leffe
Hedersmedlem
Posts: 880
Joined: Mon 14 Apr 2008, 17:24
Location: Järna

Sv: Snickarboaherf

Post by leffe »

Jag tog ju hem ett fläktmonster som Puffarn ville ha. Den evakuerar luften från 1 snickerboa per sekund tror jag :sefakta:

Vi får väl se om den blir avhämtad nån gång :smoking:

Leffe
Post Reply