Upmann porslinskruka

Cigarrer och allt som hör till, det goda livet.

Moderator: Klubbmedlemmar SmCS

Post Reply
User avatar
salberto
Hederssmålänning
Posts: 543
Joined: Mon 03 Nov 2008, 14:43
Location: Stjärnhov Södermanland

Upmann porslinskruka

Post by salberto »

Två saker som har uppmuntrat mig en smula i den rådande cigarrdepressionen, är att den nya upmannkrukan med 30 st Magnum 46 finns ute till försäljning. Den ser jäkligt läcker ut... Ett måste, eller vad säger du Kjell?
Ytterligare uppmuntran, då det verkar som om EMM stöddiga Cigar Corner, The Lobby säljer cohibafakes på sin hemsida. Snacka om experter på havannacigarrer. Får väl lägga in dem bland solocigars o likn. (Finns en tråd på cigarrprat)
//salberto
User avatar
Härelind
CZigarist
Posts: 2542
Joined: Thu 08 May 2008, 23:40
Location: Huskvarna, Smålands Havanna
Contact:

Sv: Upmann porslinskruka

Post by Härelind »

salberto wrote:Två saker som har uppmuntrat mig en smula i den rådande cigarrdepressionen, är att den nya upmannkrukan med 30 st Magnum 46 finns ute till försäljning. Den ser jäkligt läcker ut... Ett måste, eller vad säger du Kjell?
Ytterligare uppmuntran, då det verkar som om EMM stöddiga Cigar Corner, The Lobby säljer cohibafakes på sin hemsida. Snacka om experter på havannacigarrer. Får väl lägga in dem bland solocigars o likn. (Finns en tråd på cigarrprat)
//salberto
Kul att det finns hopp för dig käre Salberto!! Kollade även The Lobbys "rätt och fel" i cigarrvärlden! Nu är jag fullärd! :funderar:
Image
Image
Let´s hug it out bitch!
User avatar
Ouch
Ålderspresident
Posts: 2759
Joined: Fri 11 Apr 2008, 07:42
Location: Småland

Sv: Upmann porslinskruka

Post by Ouch »

salberto wrote:Två saker som har uppmuntrat mig en smula i den rådande cigarrdepressionen, är att den nya upmannkrukan med 30 st Magnum 46 finns ute till försäljning. Den ser jäkligt läcker ut... Ett måste, eller vad säger du Kjell?
Ytterligare uppmuntran, då det verkar som om EMM stöddiga Cigar Corner, The Lobby säljer cohibafakes på sin hemsida. Snacka om experter på havannacigarrer. Får väl lägga in dem bland solocigars o likn. (Finns en tråd på cigarrprat)
//salberto
Måsta kolla länken till Lobbyn. Anmärkningsvärt...
Jo, nog har jag våndats ett par dagar över Upmann-krukan. Klart man måste ha den till samlingen, men jag skall vänta tills räkningarna är betalda! :shock:

Kjell, som drabbats av ett anfall av verklighet...
Post Reply