Med vänlig hälsning
Martin CCR
Sent from my iPad using Tapatalk
Moderator: Klubbmedlemmar SmCS
Välkommen Ljunggren! Trevligt att ta del av alla nya presentationer!Ljunggren wrote:Hej Ljunggren här, är 25år, sambo 2 barn och bor i vetlanda. är medlem på cigarrprat och blev tipsad om denna sida av: Härelind Tack!
har spelat handboll i hela mitt liv men slutade när barnen blev mina prioriteringar=) tänkte då skaffa mig en hobby och detta blev cigarrer.
har rökt aktivt i ett år ungefär när jag fick min humidor i present av min underbara sambo. innan dess har det bara blivit till jul och nyår.
Tackar så mycketHärelind wrote:Välkommen blivande hederssmålänning Gördeln!
Starkt förstainlägg, Gördeln! Varmt välkommen!Gördeln wrote:Tackar så mycket![]()
Kul att man kan vara med er utan att vara äkta smålänningJag har faktiskt bott i både Gislaved och Tranemo (ligger Tranemo i småland?) under tidigt 60-tal, arbetskraftsinvandring...jaa, mina föräldrar alltså, själv var jag bara nåt år. Det var tider det
Har puffat cigarr i knappt ett år och försöker hålla mej till det lite billigare sortimentet, dels för att jag inte skulle ha råd att puffa nästan varje dag annars och dels för att jag många gånger blivit besviken på premiumgarrars leveransförmåga![]()
Vetetusan om jag ändå inte är lite smålänningJag vill ha valuta (läs smak o styrka o go eftersmak i gommen lång tid efter avslutad puffstund) pengarna
![]()
Tror säkert att de flesta av er sett mej på CP tidigare och vet ungefär vad jag är för en fillur. Har inte tänkt att spamma ert forum men som sagt så känns det bra att man får delta...och så tänker jag att de flesta smålänningar verkar vara varm- och godhjärtade människor, tror det finns lite hopp för mänskligheten
Ja Högstorp är ju nästgårdsktz wrote:Välkommen Jarlan! Bor på Högstorp i Växjö, vilket bådar gott! Varmt välkommen på cigarr i min trädgård en solig dag!
---
I am here: http://tapatalk.com/map.php?ot2zsj