LE HOYO DU DAUPHIN hos 1001

Cigarrer och allt som hör till, det goda livet.

Moderator: Klubbmedlemmar SmCS

Post Reply
User avatar
Martin
Hederssmålänning
Posts: 134
Joined: Sun 17 May 2009, 17:54

LE HOYO DU DAUPHIN hos 1001

Post by Martin »

Satt och spanade lite på 1001 och fick se att de har LE HOYO DU DAUPHIN till ett bra pris och genast börja det klia lite i fingrarna på mig(som vanligt) jag har dock ej rökt några av dessa så jag tänkte höra efter med alla Havannatorskar här vad ni tycker om dom, är de smarriga och kan ni kan jämföra den med något annan cigarr smakmässigt sätt?


/

Martin med köpbegär
User avatar
salberto
Hederssmålänning
Posts: 543
Joined: Mon 03 Nov 2008, 14:43
Location: Stjärnhov Södermanland

Sv: LE HOYO DU DAUPHIN hos 1001

Post by salberto »

Martin wrote:Satt och spanade lite på 1001 och fick se att de har LE HOYO DU DAUPHIN till ett bra pris och genast börja det klia lite i fingrarna på mig(som vanligt) jag har dock ej rökt några av dessa så jag tänkte höra efter med alla Havannatorskar här vad ni tycker om dom, är de smarriga och kan ni kan jämföra den med något annan cigarr smakmässigt sätt?


/

Martin med köpbegär
Har en låda på gång, men det är en chanstagning. Misstänker att kvaliteten kan vara ojämn och hoppas på en turlåda. De är lite svåra att få tag i till ett vettigt pris de här kronpretendenterna. Har aldrig rökt någon men misstänker att de har Le Hoyo karaktären i stort. Trevlig utformning och storlek.

//salberto
User avatar
Kimmen
Blivande hederssmålänning
Posts: 83
Joined: Wed 15 Apr 2009, 13:48
Location: Täby

Sv: LE HOYO DU DAUPHIN hos 1001

Post by Kimmen »

Ja de e väl samma storlek som Monte especiale #2?? Mycket trevligt format iaf. Om smaken påminner om des Dieux så ere ju ett vettigt pris eftersom man får 2 lådor för 161 dollar. :tummenupp: :woohoo:
Post Reply