SmCS på Facebook

Cigarrer och allt som hör till, det goda livet.

Moderator: Klubbmedlemmar SmCS

User avatar
Martin
Hederssmålänning
Posts: 134
Joined: Sun 17 May 2009, 17:54

Sv: SmCS på Facebook

Post by Martin »

Daniel P wrote:
Martin wrote:wtf...existerar det fortfarande? :nooo: Kommer ihåg när man började att använda det på skolans datorer för 15år sen, häng med i utvecklingen Daniel :poke: :vissla-oskyldigt:
Inget emot nya sätt att kommunicera, men bara för att det finns nyare sätt så betyder det inte att gamla sätt slutar att ha en funktion.

Att "prata" (chatta) i realtid är en helt annan sak än att föra samma dialog runt ett ämne på forum eller facebook.
Olika funktion, olika användningsområden. IRC passar mig, Facebook dig. Kanske är det för att jag skriver mycket fortare än dig då? :poke: :vissla-oskyldigt:
Jag var flitig användare av IRC för många år sen men la det på hyllan när msn messenger kom och alla vännerna skaffade det, just 4 the record så skriver jag extremt snabbt, jag är så snabb att de som skriver snabbt uppfattas som långsamma :headbang: 8-)
User avatar
Kimmen
Blivande hederssmålänning
Posts: 83
Joined: Wed 15 Apr 2009, 13:48
Location: Täby

Sv: SmCS på Facebook

Post by Kimmen »

Äsch, jag diggar fäjsbuck. Så jag joinade idag! ;D
User avatar
Martin
Hederssmålänning
Posts: 134
Joined: Sun 17 May 2009, 17:54

Sv: SmCS på Facebook

Post by Martin »

Jag har försökt att gå med men får hela tiden upp en ruta där det står... Profilen är inte tillgänglig just nu. Prova igen om en liten stund.
User avatar
Daniel P
Generalsekreterare
Posts: 3990
Joined: Thu 10 Apr 2008, 18:55
Location: Jönköping

Sv: SmCS på Facebook

Post by Daniel P »

Martin wrote:just 4 the record så skriver jag extremt snabbt, jag är så snabb att de som skriver snabbt uppfattas som långsamma :headbang: 8-)
Nice! *high five*
*hostalfabetethostpåhosttvåhostochhostnittiotrehost* :race: :hide-behind-sofa:

I vilket fall, som sagt, kul att Smålands CigarrSällskap syns på facebook! Kanske kommer någon förtappad själ åter se ljuset (eller mörkret? :tummenupp: :headbang: ) tack vare detta initiativ :applad: .
Cigars, cars, spirits, military and diversions: The good life.
Image
leffe
Hedersmedlem
Posts: 880
Joined: Mon 14 Apr 2008, 17:24
Location: Järna

Sv: SmCS på Facebook

Post by leffe »

Jo jag gick med men var tog heta linjen vägen :ledsen:

Leffe
User avatar
][OpTiMuS][
Flaggman
Posts: 610
Joined: Sat 19 Jul 2008, 15:41
Location: Ljungby
Contact:

Sv: SmCS på Facebook

Post by ][OpTiMuS][ »

av leffe » ons feb 10, 2010 10:47 pm

Jo jag gick med men var tog heta linjen vägen

Leffe
Stackars farbror Leffe :krama-trost:
“Blessed are the destroyers of false hope, for they are the true Messiahs - Cursed are the god-adorers, for they shall be shorn sheep!”
― Anton Szandor LaVey, The Satanic Bible
Post Reply