Nybörjare....

Cigarrer och allt som hör till, det goda livet.

Moderator: Klubbmedlemmar SmCS

Post Reply
micke.p
Hederssmålänning
Posts: 6
Joined: Sat 06 Mar 2010, 22:51
Location: Gnesta

Nybörjare....

Post by micke.p »

Tja..tänkte att jag skulle presentera mig på det här forumet.Micke P från GNESTA.Kan inte så mycke om cigarrer,men håller på att lära mig.Hade en liten Herf hemma hos mig på valborg,vi rökte några fina å goda cigarrer , å sen tog vi ett tunnbad.Mina gäster var Leffe och Salberto......mycke trevlig kväll.............Höll på att glömma! Salberto bjöd på en mycke god MONTECRISTO NO 4 -88...De bästa jag rökt..HA DE!!!
User avatar
Daniel P
Generalsekreterare
Posts: 3990
Joined: Thu 10 Apr 2008, 18:55
Location: Jönköping

Sv: Nybörjare....

Post by Daniel P »

Min första tanke var: "Hmm, kanske behöver hjälp med en massa frågor". När jag läst färdig det du skrev så var min tanke snarare: "Den här grabben är sååå hemma, kan inte ha bättre sällskap, han är sååå på rätt spår. Nästan föööör lätt kanske".
Mao, med Leffe och Salberto i din närhet så kan du knappast misslyckas någonting alls - plus att jag är avundsjuk på att jag inte var med också :ledsen:
Cigars, cars, spirits, military and diversions: The good life.
Image
micke.p
Hederssmålänning
Posts: 6
Joined: Sat 06 Mar 2010, 22:51
Location: Gnesta

Sv: Nybörjare....

Post by micke.p »

Hade en djävla tur å herfa med södermanlands två ess,,men jag fick så mycke intryck att det snurrar än..vet inte om jag vart klokare,men det var en upplevelse å höra leffe å salberto snacka garre.
User avatar
Martin
Hederssmålänning
Posts: 134
Joined: Sun 17 May 2009, 17:54

Sv: Nybörjare....

Post by Martin »

Jag är också smått avundsjuk för att min första herf inte var med två rutinerade cigarrister som du hade vid din sida, bara att gratulera och jag vet att du kommer att trivas här :smoking: :cheers:
User avatar
salberto
Hederssmålänning
Posts: 543
Joined: Mon 03 Nov 2008, 14:43
Location: Stjärnhov Södermanland

Sv: Nybörjare....

Post by salberto »

Tack för en trevlig kväll Micke, hoppas att det blir fler framöver :D
//salberto
leffe
Hedersmedlem
Posts: 880
Joined: Mon 14 Apr 2008, 17:24
Location: Järna

Sv: Nybörjare....

Post by leffe »

Ja tack Micke för en superherf å välkommen hit (äntligen)

Ni andra får föreställa er hur "bombad" Micke blivit av sina Sörmlandsbröder :vissla-oskyldigt:

Leffe
Post Reply