Presentation

Cigarrer och allt som hör till, det goda livet.

Moderator: Klubbmedlemmar SmCS

Post Reply
User avatar
Härelind
CZigarist
Posts: 2542
Joined: Thu 08 May 2008, 23:40
Location: Huskvarna, Smålands Havanna
Contact:

Presentation

Post by Härelind »

Att skriva på forumet utan att presentera sig vore väl oartigt så därför mina bröder (och systrar??)

Jag heter Daniel och är 33 år, gift och har 3 barn. Vardagarna går snabbt på jobbet men när man kommer hem väntar ens stora passion (okej hustrun och barnen men det finns ju annat också)

Min största passion är akvariefiskar och speciellt från Tanganyikasjön! Nu vill jag ju givetvis inte tråka ut er med långa haranger om just dessa blötdjurs förträfflighet utan går raskt vidare åt det som förenar oss, cigarrer! Jag har i många år njutit i fulla drag (fyndigt) av en cigarr efter maten, en till avecen och på aftonen etc. Det var dock för ca 2 år sedan intresset tog fart , en humidor i julklapp av min fantastiska hustru! Nu kunde de få rökverken jag hade flytta ut från kylen (jag vet men var snälla och kommentera inte denna hädelse) Jag är ingen samlar av rang, har inte speciellt många hemma men de jag har njuter jag av så fort det bara finns tillfälle! Det jag ser fram emot är att på herfar eller små sammankomster träffa er och lära mig mer om cigarrer!

Även whiskey och framför allt Kubansk rom intresserar mig och min gom!

Så mina bröder, ser fram emot att träffas och puffa!
Image
Image
Let´s hug it out bitch!
User avatar
Daniel P
Generalsekreterare
Posts: 3990
Joined: Thu 10 Apr 2008, 18:55
Location: Jönköping

Sv: Presentation

Post by Daniel P »

Vi ser också fram emot att träffa dig! :hejhej:

Herfar är så gemytliga och trevliga att man aldrig får nog :hattpuff: :smoking: :puff:
Cigars, cars, spirits, military and diversions: The good life.
Image
User avatar
Ouch
Ålderspresident
Posts: 2759
Joined: Fri 11 Apr 2008, 07:42
Location: Småland

Sv: Presentation

Post by Ouch »

Trevligt med en presentation, Härelind! Det är nog en sak som vi "gamlingar" borde skriva även vi, för naturligtvis är vi främmande djur för alla nytillkomna. Jag ser fram emot en cigarrträff med dig och dina kompisar!
Post Reply