Vardagsrummet cigarrforumen

Cigarrer och allt som hör till, det goda livet.

Moderator: Klubbmedlemmar SmCS

Post Reply
Joppe
Hedersmedlem
Posts: 73
Joined: Sat 12 Apr 2008, 21:33
Location: Norrköping
Contact:

Vardagsrummet cigarrforumen

Post by Joppe »

Botls och sotls!
Utifrån den respons som givits snusolle så fick jag bara ett litet filosofiskt anfall som jag vill stilla med lite kontemplation. Min fråga som jag ställde mig var varför jag reagerar så emotionellt starkt när dylika trådar/personer dyker upp på forumen jag hänger på... Och den bild jag fick upp var att dessa forum är en del av mitt liv, en del av mitt "vardagsrum" där alla ni sitter tillsammans med mig. Konstaterar att många av mina bättre vänner är en del av denna gemenskap och att många är närmare mig än vissa med blodsband (inte för att jag är osams med ngn släkt så vitt jag vet, men för att jag "föredrar" kontakten med er). När jag behövt hjälp på ngt sätt så finns den här i många fall. Det gör att jag även då vill "väl" mot de som hänger här och mao regerar när jag ser att det finns en chans att någon skall bli lurad ( ej sagt att fallet är så med snusolle, men ngn motsats finns ju inte ännu).
Vet inte riktigt vad jag vill ha sagt mer än att ni faktiskt har en roll och funktion i mitt liv som jag ogärna vill vara utan.

Joppe i filosofiska hörnan med en hoyo i mungipan.
User avatar
kent
Metal Carebear
Posts: 983
Joined: Wed 14 May 2008, 05:45
Location: HOK

Vardagsrummet cigarrforumen

Post by kent »

+1. <3.


Sent from Mrevil's iPhone.
SER DÅLIGT NÄR JAG BLUNDAR...
User avatar
Härelind
CZigarist
Posts: 2542
Joined: Thu 08 May 2008, 23:40
Location: Huskvarna, Smålands Havanna
Contact:

Sv: Vardagsrummet cigarrforumen

Post by Härelind »

Jag tycker ditt inlägg var befogat och inte på något sätt galet!! När sådan filurer dyker upp i vår gemenskap tycker jag inte det är mer än rätt att man vill veta mer och kan räkna med ett civiliserat svar!

Bra jobbat Joppe!! :applad:

/Härelind som sitter och hoppas på Joppe på hotellet!!
Image
Image
Let´s hug it out bitch!
User avatar
Brutus
Et tu, Brute?
Posts: 357
Joined: Wed 17 Aug 2011, 22:18
Location: Bankeryd

Sv: Vardagsrummet cigarrforumen

Post by Brutus »

Härelind wrote:Jag tycker ditt inlägg var befogat och inte på något sätt galet!! När sådan filurer dyker upp i vår gemenskap tycker jag inte det är mer än rätt att man vill veta mer och kan räkna med ett civiliserat svar!

Bra jobbat Joppe!! :applad:
+1 :tummenupp:
Härelind wrote: /Härelind som sitter och hoppas på Joppe på hotellet!!
+1 :nickar:
I´m a rageoholic...I can´t live without rageohol.
User avatar
Kungen
Hederssmålänning
Posts: 240
Joined: Tue 03 May 2011, 10:15
Location: Vänersnäs

Sv: Vardagsrummet cigarrforumen

Post by Kungen »

Håller med helt och hållet Joppe!
:smoking:
Post Reply