"08Bolmers hederspris till SmCS"-askfat

Cigarrer och allt som hör till, det goda livet.

Moderator: Klubbmedlemmar SmCS

Post Reply
User avatar
Daniel P
Generalsekreterare
Posts: 3990
Joined: Thu 10 Apr 2008, 18:55
Location: Jönköping

"08Bolmers hederspris till SmCS"-askfat

Post by Daniel P »

Askfatet som var ett hederspris från 08 Bolmers för några enstaka år sedan (2007 eller 2008?) till SmCS har passats vidare från mig till vår ålderspresident Ouch iom med den ganska spontana whiskyprovnings-herfen förra helgen blev av. :smoking: :puff: :hattpuff: :cheers: :cheers2: :buga:

När vi ursprungligen fick priset så fick dåvarande generalsekreterare för SmCS Bukfaçon med den äran inneha askfatet (en s.k. "Stinky" med beskrivning i botten vad det gäller, snyggt!), vilket sedermera ärvdes vidare av undertecknad när jag tog över generalsekreterare-rollen i sällskapet. Det har VERKLIGEN använts flitigt (och efterhålligt motsvarande flitigt, så det är fortfarande i nyskick). Nu när jag inte använder det lika flitigt (särskilt då jag vann ett snyggt Cohiba-askfat i december i MartinCCR's jul-lotteri :love: ) så har jag av naturliga skäl låtit det passas vidare till inte vem som helst utan till vår kära ålderspresident Ouch, som mycket hedervärt ska få stoltsera med askfatet vid diverse träffar hemma hos sig framöver.
Hoppas nu innerligt att det används, och även förekommer på foton framöver på vårt forum så vi påminns om vårt hederspris från 08Bolmers :fakta: :race: :gladjeskutt: :woohoo:
Cigars, cars, spirits, military and diversions: The good life.
Image
User avatar
Ouch
Ålderspresident
Posts: 2759
Joined: Fri 11 Apr 2008, 07:42
Location: Småland

"08Bolmers hederspris till SmCS"-askfat

Post by Ouch »

Jajamen, det skall användas flitigt!
Post Reply