Välkommen NybroCigar som anlände igår
Extra varmt välkommen då du inte bara numera är nyanländ användare utan även är klubbmedlem då du (av användarnamnet att döma) bor i Småland
Cigars, cars, spirits, military and diversions: The good life.
Välkomna till forumet Hobgoblin och J-O, sistnämnda boendes i Småland och därmed automatiskt klubbmedlem. Hobgoblin vet jag inte, du får säga om du är smålänning så jag kan sätta rättigheter på din användare också sedan.
Välkonma båda två
Bukfaçon wrote: ↑Fri 18 Apr 2008, 20:33Får jag be alla som reg:ar sig att vara vänlig att skriva ut bostadsort, eller åtminstone bostadslandskap (gå till Kontrollpanel)! Tack!
B
Citerar andra inlägget i denna tråd någonsin då jag känner det saknas ortsnamn (eller iaf landskap) i mångas profiler, därav att det är relativt många som saknar grupptillhörighet (och titel) som styr vilka delar av forumets kategorier man har tillgång till .
Tack för medlemskapet! Jag är ny på Cigarr fronten och har precis köpt min första humidor för att testa på detta.
Det känns som allt annat man tar sig för (Det kan spåra lätt)
Jag längtar tills vi kan träffas och puffa så ni kan lära mig allt om Cigarr rökning
Välkommen Tobias . Roligt med en smålänning till!
Själv har jag flyttat från Ljungby till Jönköping i oktober 2019. I Ljungby finner du flera cigarrintresserade, och kanske ses vi på någon herf (cigarrträff) framöver.