salberto wrote:Passar på att hälsa Anders Wagnermannen välkommen hit. Såg att du hade reggat in. Kul att se dig här!
Passar på att tacka för välkomnandet i denna tråd då'rå! Tillägger även tack för en trevlig trade och en mkt trevlig bonus som skall avnjutas när smaklökar är på toppen igen, då kommer "fullödig rapport" Ser fram mot spännande geniknölsgnuggande här
salberto wrote:Att spela poker, dricka babygrogg och röka cigarr, inte mycket i livet slår det!
Inte för att jag, som pokerignorant, förstår magnituden, men GRATTIS till vinsten och den nya titelförsvararrollen. Kanske borde man lära sig lite grunder till nästa gång, om inte för annat, så bara för att få möjlighet att sitta in i det illustra gäng som "spelade hela kvällen"
Ouch wrote:Leve nye Poker-kungen! Jag trugar mig inför ers majestät (som Pumba sade)!
Ikväll skall jag röka min första Montecristo Sublimes. Hoppas att den inte är för nikotinstark, för det har inte blivit mycket föda idag. Ibland har de j-t skumma ideér om vad som är människoföda här på skolans matsal...
Tack! Tack!
Det ska bli kul att höra dina kommentarer om monten, Kjell. Jag har rökt några stycken, men de har inte riktigt fallit mig på läppen och de är EMM inte speciellt nikotinstinna. Mina har smakmässigt dött efter ungefär halva. men, men... fina cigarrer så länge de varade. Tycker nog dock i dagsläget att partagasen har imponerat mest.
Salberto
Om du menar den likblekhet som strålar ut från många anleten så är det en "contrived effect"! Om det är något annat som är fel så är det nog din dator...
Jag skrev ju att jag inte kunde hålla fingrarna i styr.